W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy

XML

Treść

Powiatowy Urząd Pracy

w Częstochowie

 

Ogłasza nabór

na wolne stanowisko pracy

referent - stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej funduszu celowego

(nazwa stanowiska pracy)

 

1. Wymagania niezbędne:

1.    wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym, specjalność: finanse, rachunkowość,

2.    doświadczenie zawodowe: zatrudnienie w urzędzie minimum 6 miesięcy przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą finansowo-księgową lub 6 miesięcy na pokrewnych stanowiskach,

3.    znajomość przepisów: ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o rachunkowości, o finansach publicznych,

4.    obsługa komputera w zakresie programów systemowych.

2. Wymagania dodatkowe

1.    umiejętność pracy w zespole,

2.    komunikatywność, obowiązkowość,

3.    umiejętność pisania pism,

4.    praca w służbie zatrudnienia.

3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:

1.    obsługa bezrobotnych w zakresie spłat pożyczek z Funduszu Pracy,

2.    prowadzenie ewidencji w zakresie zwrotów nienależnie pobranych świadczeń,

3.    wystawianie zaświadczeń do kapitału początkowego – dochody bezrobotnych.

4. Wymagane dokumenty:

1.    życiorys (CV),

2.    list motywacyjny,

3.    kserokopie świadectw pracy,

4.    kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie (np. dyplomów),

5.    kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach  i umiejętnościach,

6.    oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne (w przypadku zakwalifikowania się   na ww. stanowisko wymaga się zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).

 

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114  lub pocztą na adres urzędu  z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: referent – stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej funduszu celowego  w terminie do dnia 04.09.2007 r.

Aplikacje, które wpłyną do urzędu  po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.

Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej  w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie,  ul. Szymanowskiego 15.

Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę  na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr  101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r.       o pracownikach samorządowych  (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)