Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
XMLTreść
Powiatowy Urząd Pracy
w Częstochowie
Ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
referent - stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej funduszu celowego
(nazwa stanowiska pracy)
1. Wymagania niezbędne:
1. wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym, specjalność: finanse, rachunkowość,
2. doświadczenie zawodowe: zatrudnienie w urzędzie minimum 6 miesięcy przy wykonywaniu czynności związanych z obsługą finansowo-księgową lub 6 miesięcy na pokrewnych stanowiskach,
3. znajomość przepisów: ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o rachunkowości, o finansach publicznych,
4. obsługa komputera w zakresie programów systemowych.
2. Wymagania dodatkowe
1. umiejętność pracy w zespole,
2. komunikatywność, obowiązkowość,
3. umiejętność pisania pism,
4. praca w służbie zatrudnienia.
3. Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1. obsługa bezrobotnych w zakresie spłat pożyczek z Funduszu Pracy,
2. prowadzenie ewidencji w zakresie zwrotów nienależnie pobranych świadczeń,
3. wystawianie zaświadczeń do kapitału początkowego – dochody bezrobotnych.
4. Wymagane dokumenty:
1. życiorys (CV),
2. list motywacyjny,
3. kserokopie świadectw pracy,
4. kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie (np. dyplomów),
5. kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6. oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne (w przypadku zakwalifikowania się na ww. stanowisko wymaga się zaświadczenia o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: referent – stanowisko ds. obsługi finansowo-księgowej funduszu celowego w terminie do dnia 04.09.2007 r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)