Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy starszy referent - stanowisko ds. ewidencji i świad ...
XMLTreść
POWIATOWY URZĄD PRACY
UL. SZYMANOWSKIEGO 15
42-217 CZĘSTOCHOWA
OGŁASZA NABÓR
NA TRZY WOLNE STANOWISKA PRACY
starszy referent -stanowisko ds. ewidencji i świadczeń
Wymagania niezbędne:
-wykształcenie min. średnie
-doświadczenie w pracy w służbach zatrudnienia - co najmniej 2 lata
-znajomość Kodeksu Postępowania Administracyjnego , Kodeksu Pracy ,
-;znajomość Ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy wraz z rozporządzeniami wykonawczymi
-znajomość Ustawy o świadczeniach opieki zdrowotnej finansowanych ze środków publicznych
Wymagania dodatkowe
-znajomość systemu operacyjnego Windows, pakietu Open Office
-umiejętność przygotowania decyzji administracyjnych
-komunikatywność, umiejętność pracy pod presją czasu
-łatwość wysławiania się w mowie i piśmie
Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
- ustalanie prawa do świadczeń i ich wypłata,
-informowanie o usługach i instrumentach rynku pracy,
- przygotowywanie projektów decyzji administracyjnych,
- ustalanie uprawnień do ubezpieczenia zdrowotnego,
- wprowadzanie danych do komputerowej bazy danych i ich stała aktualizacja,
- realizacja zadań wynikających z koordynacji systemów zabezpieczenia społecznego w zakresie świadczeń dla bezrobotnych i poszukujących pracy,
- potwierdzanie gotowości do podjęcia pracy,
Wymagane dokumenty:
1.życiorys (CV),
2.list motywacyjny,
3.kserokopie świadectw pracy,
4.kserokopie dokumentów poświadczających wykształcenie (np. dyplomów),
5.kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6.oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko ds. ewidencji i świadczeń w terminie do dnia 19 grudnia 2005r
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)