Nabór na wolne stanowisko
XMLTreść
Powiatowy Urząd Pracy
w Częstochowie
Ogłasza nabór
na wolne stanowisko pracy
Audytor wewnętrzny
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe, preferowany kierunek: prawo, ekonomia.
2) obywatelstwo polskie
3) pełna zdolność do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych
4) osoba nie karana za umyślne przestępstwo lub umyślne przestępstwo skarbowe
5) posiada następujące kwalifikacje zawodowe do przeprowadzania audytu wewnętrznego:
a) certyfikaty: Certified Internal Auditor (CIA), Certified Government Auditing Professional (CGAP), Certified Information Systems Auditor (CISA), Association of Chartered Certified Accuntants (ACCA), Certified Fraud Examiner (CFE), Certification in Control SelfAssessment (CCSA), Certified Financial Services Auditor (CFSA) lub Chartered Financial Analyst (CFA)
lub
b) ukończyła aplikację kontrolerską i złożyła egzamin kontrolerski z wynikiem pozytywnym przed komisją egzaminacyjną powołaną przez Prezesa Najwyższej Izby Kontroli
lub
c) złożyła z wynikiem pozytywnym egzamin kwalifikacyjny na stanowisko inspektora kontroli skarbowej
lub
d) uprawnienia biegłego rewidenta
6) Umiejętności zawodowe
-znajomość zagadnień związanych z funkcjonowaniem samorządu terytorialnego
- teoretyczna i praktyczna znajomość zagadnień finansów publicznych
- znajomość obsługi urządzeń informatycznych
7)Predyspozycje osobowościowe
Obowiązkowość, sumienność, lojalność, uczciwość, umiejętność radzenia sobie
w sytuacjach trudnych, wysoka samodyscyplina, operatywność
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
Zadania główne
1) przeprowadzanie zadań audytowch zgodnie z obowiązującymi przepisami
2) przygotowywanie rocznych planów audytu oraz ich uzgadnianie
z Dyrektorem Urzędu
3) terminowe opracowywanie sprawozdań z przeprowadzonych audytów
4) przygotowywanie sprawozdań z wykonania planu audytu
5) przeprowadzanie audytów sprawdzających
6) prowadzenie czynności doradczych w jednostce w celu usprawnienia
funkcjonowania Urzędu
7)wykonywanie innych poleceń Dyrektora Urzędu
Zadania pomocnicze
Współpraca z innymi komórkami organizacyjnymi Urzędu w celu prawidłowej realizacji powierzonych zadań
4.Wymagane dokumenty:
- Curriculum Vitae
- List motywacyjny
- Dowód osobisty
- Dokumenty potwierdzające uprawnienia o których mowa w pkt 5a,b,c,d
- Dyplom ukończenia szkoły wyższej.
- Oświadczenie o pełnej zdolności do czynności prawnych i korzystanie z pełni praw publicznych ( w przypadku zakwalifikowania się na ww. stanowisko wymaga się zaświadczenia o niekaralności z KRK ). Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać osobiście w siedzibie Urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko AUDYTOR WEWNĘTRZNY – w terminie do dnia 06.11.2009r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP) do godz. 15.00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15.Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)