W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Nabór na stanowisko pracy:Pośrednik pracy-stażysta

XML

Treść

Powiatowy Urząd Pracy w Częstochowie
         Ogłasza nabór na stanowisko pracy
                                                      Pośrednik pracy - stażysta                                             
1.Wymagania niezbędne:
1)    Wykształcenie wyższe magisterskie lub na poziomie licencjata o kierunku: marketing i zarządzanie, administracja, prawo administracyjne.
2) niekaralność,
   3) predyspozycje osobowościowe: komunikatywność, inicjatywa, empatia, kultura osobista,   odporność na stres, odpowiedzialność, umiejętność podejmowania decyzji.
2.Wymagania dodatkowe
     1) doświadczenie w pracy w urzędzie, w tym na pokrewnych stanowiskach mile widziane,
     2) umiejętności zawodowe: obsługa komputera w środowisku Windows oraz innych urządzeń
         biurowych, umiejętności organizacyjne, umiejętność wypowiadania się w mowie i piśmie.
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1)Zadania główne
-   udzielanie pomocy osobom bezrobotnym i innym osobom poszukującym pracy w uzyskaniu odpowiedniego zatrudnienia oraz pracodawcom w uzyskaniu pracowników o poszukiwanych kwalifikacjach zawodowych;
-   udzielanie pomocy osobom bezrobotnym i poszukującym pracy w doborze odpowiedniej oferty pracy adekwatnej do kwalifikacji, umiejętności, możliwości psychofizycznych i oczekiwań;
-   dobór kandydatów na odpowiednie, subwencjonowane miejsca pracy i wydawanie stosownych
   skierowań ;
-   udostępnianie bezrobotnym i poszukującym pracy informacji dotyczących wolnych miejsc pracy
  znajdujących się w dyspozycji Urzędu;
-   informowanie bezrobotnych o przysługujących im prawach i obowiązkach;
-   dokonywanie właściwych zapisów w kartach propozycji pracy i komputerowej bazie danych;
-   współpraca z innymi pracownikami Urzędu w celu udzielenia optymalnej pomocy osobom
  bezrobotnym i poszukującym pracy oraz pracodawcom;
-   wyszukiwanie w komputerowej bazie danych niezbędnych informacji umożliwiających dobór kandydatów na stanowiska pracy;
-   aktywny udział w organizowanie u przedsięwzięć umożliwiających kontakty osób bezrobotnych i poszukujących pracy z pracodawcami (np. giełdy, spotkania informacyjne)
-   aktywny udział w realizacji programów specjalnych;
-   prowadzenie korespondencji z klientami oraz instytucjami;
- rekrutacja kandydatów na szkolenia zgodnie z wymogami zawartymi w ofercie szkoleniowej;
- realizacja zadań w zakresie pośrednictwa pracy w ramach projektów Europejskiego Funduszu Społecznego;
- realizacja indywidualnych planów działania wynikających z zapisów ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy.
 2)Zadania okresowe
- udział w targach pracy
- udział w giełdach pracy
- udział w konferencjach
4.Wymagane dokumenty:
     1) CV
     2) list motywacyjny
3) dowód osobisty
4) kserokopie świadectw pracy
5) kserokopie dokumentów innych potwierdzających kwalifikacje zawodowe oraz umiejętności
6) kserokopie dokumentów potwierdzających ukończenie szkoły wyższej (np. dyplom).
7)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa popełnione umyślnie ( w przypadku zakwalifikowania się na ww. stanowisko wymaga się zaświadczenia o niekaralności z KRK)
Wymagane dokumenty aplikacyjne w zamkniętych kopertach należy składać w z osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko pośrednik pracy-stażystaw terminie do dnia 25.03.2010r, dogodziny 15.00. Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane. Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)