W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Ogłoszenie naboru na wolne stanowisko pracy inspektor - stanowisko ds. obsługi finansowej

XML

Treść

POWIATOWY URZĄD PRACY
UL. SZYMANOWSKIEGO 15
42-217 CZĘSTOCHOWA

OGŁASZA NABÓR
NA WOLNE STANOWISKO PRACY
inspektor - stanowisko ds. obsługi finansowej funduszu celowego

Wymagania niezbędne:
1.wykształcenie: średnie lub wyższe o profilu ekonomicznym, specjalność: finanse, rachunkowość,
2.doświadczenie zawodowe: zatrudnienie minimum 4 lata (przy średnim wykształceniu) lub 2 lata (przy wyższym wykształceniu) w urzędzie na pokrewnym stanowisku oraz co najmniej 4 lata (przy średnim wykształceniu) lub 2 lata (przy wyższym wykształceniu) poza urzędem przy prowadzeniu ewidencji księgowej,
3.znajomość przepisów: ustawy o promocji zatrudnienia i instytucjach rynku pracy, o rachunkowości, o podatku dochodowym,
4.obsługa komputera w zakresie programów systemowych.

Wymagania dodatkowe
1.umiejętności zawodowe: dokładność, systematyczność, rzetelność,
2.komunikatywność, praca w zespole,
3.znajomość programów użytkowych, finansowo-księgowych,
4.praca w służbie zatrudnienia.

Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1.rozliczenia finansowe dotyczące bezrobotnych,
2.prowadzenie kartotek dot. zwrotów nienależnie pobranych świadczeń z Funduszu Pracy,
3.generacja PIT-11 dla bezrobotnych.

Wymagane dokumenty:
1.życiorys (CV),
2.list motywacyjny,
3.kserokopie świadectw pracy,
4.kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie (np. dyplomów),
5.kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach i umiejętnościach,
6.oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne.

Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko: inspektor – stanowisko ds. obsługi finansowej funduszu celowego w terminie do dnia 19 grudnia 2005 r.
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15.
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn. zm.) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)