Ogłoszenie o naborze na wolne stanowisko pracy
XMLTreść
Powiatowy Urząd Pracy w częstochowie
Ogłasza nabór na wolne stanowisko pracy
pośrednik pracy – stanowisko w Dziale Pośrednictwa Pracy, Marketingu i Poradnictwa Zawodowego
1.Wymagania niezbędne:
1) wykształcenie wyższe magisterskie
2) specjalność: poradnictwo zawodowe i pośrednictwo pracy.
3) staż pracy w służbach zatrudnienia co najmniej 6 miesięcy
4) licencja pośrednika pracy
5) znajomość programu PULS
6) umiejętności organizacyjne
7) umiejętność nawiązywania kontaktów
8) obsługa komputera i urządzeń biurowych
9) umiejętność wypowiadania się w mowie i w piśmie.
2.Wymagania dodatkowe
1) samokontrola
2) odporność emocjonalna
3) komunikatywność
4) kultura osobista, empatia
3.Zakres wykonywanych zadań na stanowisku:
1) kierowanie odpowiednich kandydatów zgodnie ze zgłoszonym zapotrzebowaniem;
2) udzielanie informacji na temat aktualnych ofert pracy;
3) wydawanie skierowań do pracy wraz z określonym terminem stawienia się na
stanowisku pośrednika pracy po wizycie u pracodawcy;
4) potwierdzanie gotowości bezrobotnego do podjęcia zatrudnienia;
5) przyjmowanie informacji o osiągnięciach przychodzących;
6) wydawanie decyzji administracyjnych w związku z podjęciem zatrudnienia;
7) ustalanie przyczyn odmowy przyjęcia odpowiedniego zatrudnienia przez osobę
bezrobotną;
8) wydawanie zaświadczenia na wniosek bezrobotnego do MOPS, GOPS;
9) przyjmowanie każdego zarejestrowanego w urzędzie bezrobotnego na rozmowę,
podczas której rozeznaje oczekiwania zawodowe klienta;
10) współpraca z innymi komórkami urzędu.
4.Wymagane dokumenty:
1)życiorys (CV),
2)list motywacyjny,
3) dowód osobisty
4)kserokopie świadectw pracy,
5) kserokopia licencji pośrednika pracy
4)kserokopie dokumentów poświadczający wykształcenie (np. dyplomów),
5)kserokopie innych dodatkowych dokumentów o posiadanych kwalifikacjach
i umiejętnościach,
6)oświadczenie o niekaralności za przestępstwa umyślne (w przypadku zakwalifikowania
się na ww. stanowisko wymaga się zaświadczenia o niekaralności z KRK).
Wymagane dokumenty aplikacyjne należy składać osobiście w siedzibie urzędu w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15, pok. 114 lub pocztą na adres urzędu z dopiskiem: Dotyczy naboru na stanowisko Pośrednik pracy w terminie do dnia 04.09.2007r. (nie mniej niż 14 dni od dnia opublikowania w BIP).
Aplikacje, które wpłyną do urzędu po wyżej określonym terminie nie będą rozpatrywane.
Informacja o wyniku naboru będzie umieszczana na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej (pup.czestochowa.bip-gov.pl) oraz na tablicy informacyjnej w Powiatowym Urzędzie Pracy w Częstochowie, ul. Szymanowskiego 15
Wymagane dokumenty aplikacyjne: list motywacyjny, szczegółowe CV (z uwzględnieniem dokładnego przebiegu kariery zawodowej), powinny być opatrzone klauzulą: Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2002 r. Nr 101, poz.926 z późn.zm) oraz ustawą z dnia 22 marca 1999 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2001 r. Nr 142, poz. 1593 z późn. zm.)