W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.

Zamówienia na zakup i dostawa materiałów biurowych – materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie

XML

Treść

Szczegóły

zamówienie naZakup i dostawa materiałów biurowych – materiałów eksploatacyjnych do drukarek dla Powiatowego Urzędu Pracy w Częstochowie

Status zamówieniaunieważnione

nr sprawyDPZ-271-13/2015

zamawiającyPowiatowy Urząd Pracy w Częstochowie

tryb zamówieniaprzetarg nieograniczony

wartość szacunkowaponiżej 207 000 euro

termin składania ofert

Rozstrzygnięcie

Unieważnienie postępowania na podstawie art. 93 ust. 1 pkt 7 ustawy Pzp - postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiającą zawarcie niepodlegającej unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego

Ogłoszenie o zamówieniu
 
Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia
 
Załącznik nr 1 do SIWZ – Formularz oferty

Załącznik nr 2 do SIWZ – Oferta cenowa wraz z opisem przedmiotu zamówienia

Załącznik nr 3a, 3b, 3c do SIWZ – Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia, lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej

Załącznik nr 4 do SIWZ – Wykaz dokumentów

Załącznik nr 5 do SIWZ – Wzór umowy

Załącznik nr 6 do SIWZ – Wykaz części zamówienia przekazanych do realizacji przez podwykonawców

Załącznik nr 7 do SIWZ – Oświadczenie dla Wykonawcy oferującego materiały równoważne

_____________________________________________________________________________________
TREŚĆ ZAPYTAŃ I WYJAŚNIEŃ ORAZ MODYFIKACJA SIWZ


Treść zapytań i wyjaśnień oraz modyfikacja SIWZ

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

_______________________________________________________________________________________
TREŚĆ ZAPYTAŃ I WYJAŚNIEŃ DO SIWZ

Treść zapytań i wyjaśnień do SIWZ

_______________________________________________________________________________________

TREŚĆ ZAPYTAŃ I WYJAŚNIEŃ DO SIWZ

Treść zapytań i wyjaśnień do SIWZ

_______________________________________________________________________________________

TREŚĆ ZAPYTAŃ I WYJAŚNIEŃ ORAZ MODYFIKACJA SIWZ
UWAGA! ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT

Treść zapytań i wyjaśnień oraz modyfikacja SIWZ

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia

_______________________________________________________________________________________

OGŁOSZENIE O UNIEWAŻNIENIU POSTĘPOWANIA


Załączniki